نقد مُجاز مَجاز

چند سؤال از مسئولان امر بخصوص رئیس‌جمهور محترم، مسئول شورای عالی فضای مجازی، وزیر ارتباطات و دیگر مسئولان امر مطرح است و افکار عمومی منتظر پاسخ قانع‌کننده و صادقانه‌ای به این سؤالها هستند:

1. مقابله با کاپیتولاسیون امریکایی یکی از انگیزه‌های اصلی قیام حضرت امام خمینی(ره) بوده است، چرا طی این سالها به دلیل رهاشدگی، کم‌کاری و ولنگاری مدیریتی، متاسفانه تحت سیطره نوع جدید کاپیتولاسیون در فضای مجازی علی‌رغم هشدارهای مکرر رهبر فرزانه انقلاب هستیم؟

2. اگر اشرافی بر فضای مجازی بخصوص تلگرام 40 میلیونی وجود دارد چرا با کانالهای پرتعداد حامی و مبلغ داعش و منافقین مانند آمدنیوز برخورد نمی‌شود؟

3. چرا در طول تبلیغات انتخاباتی کانالهای سلطنت‌طلبان، ضد انقلاب و مافقین باز بود و با آنها برخوردی نشد؟

4. نقش تلگرام و دیگر سرویس‌های دارای پروتکل رمز در جذب تروریست‌های داعشی چه بود؟

5. اگر دو فاز شبکه ملی اطلاعات، راه‌اندازی شده چرا هنوز هیچ تغییری در سرعت و قیمت خدمات اینترنت در کشورمان مشاهده نمی‌شود؟تخفیف 50 درصدی برای قیمت آزاد اینترنت نامش شبکه ملی اطلاعات نیست! چرا گزارش خلاف واقع به مردم داده شده است؟

6. راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات دست دلالان و کاسبان اینترنت را در شرایط تحریم قطع خواهد کرد؛ چرا دولت محترم در این مرحله حساس گام نهایی برای مقابله با این فساد بزرگ را بر نمی‌دارد؟

7. راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات قطعاً تلگرام و دیگر سرویسهای اینترنتی آزاد و رها را مجبور خواهد کرد برای ارائه سرویس و استقبال مجدد مردم سرورهایشان را به داخل ایران بیاورند و کلید‌های رمزشان را به مسئولین ما بدهند، چرا این قدم مهم تصویب شده در شورای عالی فضای مجازی پیگیری نمی‌شود؟

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.